Omet les ordres de franja
Passa al contingut principal
Skip Navigation Linksinici > Prepara el teu viatge > Abans embarcar te > Informació pràctica

informació pràctica

pujar

modificació d'horaris

Els horaris poden ser modificats per motius de força major que impedeixin la navegació segura o per qualsevol altra causa.

Per poder-te informar de les modificacions que es puguin produir circumstancialment, necessitem que ens facilitis el teu número de mòbil i correu electrònic a l'hora de fer la reserva.

Això no obstant, a totes les nostres estacions marítimes informem sobre l'estat de les arribades i sortides dels vaixells amb origen o destinació en aquest port.

També pots posar-te en contacte amb el nostre contact center trucant al 902 45 46 45, i t'informarem detalladament de qualsevol modificació que es produeixi.

 
pujar​

plànols dels nostres ports​

Per conèixer la situació dels nostres ports, fes clic en aquest enllaç: plànols dels nostres ports​ ​

 

 ​
pujar

contracte de transport

CONDICIONS DEL CONTRACTE DE TRANSPORT

Aquestes condicions estan a disposició dels interessats a tots els punts de venda, les estacions marítimes i al lloc web de la companyia (www.trasmediterranea.es).​

pujar

anul·lació de reserves i bitllets

Embarcacions ràpides. L'anul·lació o l'ajornament per part del passatger de la reserva o del bitllet emès per a una data determinada tindrà una penalització del 10 % de l'import del bitllet si aquesta anul·lació es fa entre els 30 dies i les 48 hores anteriors a la sortida de l'embarcació, i del 20 % si es fa en les 48 hores anteriors a la sortida i com a màxim fins a 2 hores abans. L'anul·lació dels bitllets un cop passats els terminis indicats més amunt serà penalitzada amb el total de l'import. 

Serveis convencionals (tots, llevat de les embarcacions ràpides). L'anul·lació o l'ajornament per part del passatger de la reserva o del bitllet emès per a una data determinada tindrà una penalització del 10 % de l'import del bitllet si aquesta anul·lació es fa entre els 30 i els 10 dies anteriors a la sortida de l'embarcació, i del 20 % si es fa entre els 9 i els 2 dies anteriors a la sortida. L'anul·lació dels bitllets un cop passats els terminis indicats més amunt serà penalitzada amb el total de l'import. Si el passatger decideix avançar la sortida, se li podrà anul·lar el bitllet emès, sense despeses, i haurà d'obtenir una nova plaça en la mateixa acomodació o una de superior a la que tenia, tot abonant la diferència, si escau. 

Bitllets Open. El canvi d'un bitllet TANCAT per un bitllet OPEN es considerarà una anul·lació de la sortida. El canvi d'un bitllet OPEN per un bitllet TANCAT es considerarà un avançament de la sortida. L'anul·lació del bitllet OPEN emès no comportarà cap penalització. Els bitllets OPEN emesos tenen una validesa d'un any des de la data d'emissió, i el seu ús està supeditat a la reserva prèvia. 

Bitllets emesos aplicant tarifes especials. Hi ha tarifes especials subjectes a condicions específiques. En aquests casos, la penalització per anul·lació s'ajustarà a les condicions de la tarifa aplicada que, en algun supòsit, arriba a la pèrdua total de l'import del bitllet.​

 
pujar

assegurança d'anul·lació de bitllets

Contractant aquesta assegurança pots recuperar l'import dels bitllets si, per causes accidentals o de força major, incloses a les condicions de l'assegurança, no pots fer el viatge. L'import de l'assegurança varia en funció de l'import total del bitllet i té una quantia mitjana del 3,3%, una vegada aplicats els càrrecs i les bonificacions (que en cap cas no seran reemborsats).

La contractació de l'assegurança s'haurà de formalitzar al mateix temps que l'emissió del bitllet i no es podrà contractar una vegada que el bitllet estigui pagat.

La contractació de la pòlissa es fa amb la companyia Axa Assistance, a la qual has de reclamar el reemborsament del bitllet en cas d'anul·lació:

Condicions de l'asse​​​gurança​

 
pujar

drets dels passatgers que viatgen per mar i vies navegables

El 18 de desembre del 2012 ha entrat en vigor el REGLAMENT (UE) NÚM. 1177/2010 DEL PARLAMENT EUROPEU I DEL CONSELL, de 24 de novembre del 2010, pel qual es regulen els drets dels passatgers que viatgen per mar i vies navegables i pel qual es modifica el Reglament (CE) núm. 2006/2004.

En compliment de l'article 23.1 del reglament esmentat,Trasmediterranea posa a disposició de tots els seus passatgers un resum de les disposicions que aquest recull. Incloure enllaç.

Drets dels passatgers que viatgen per mar i vies navegables​

 

pujar

pagament amb 3D Secure

Què és un pagament 3D Secure?

Trasmediterranea posa a la seva disposició una nova forma de pagament en línia. Amb 3D Secure augmenta el nivell de seguretat en els pagaments amb Visa. 

​Aquest sistema evita els problemes de tipus CNP (Card No Present), és a dir, si algú obté informació de la nostra targeta o ens la roben, no podrà efectuar una compra. Si el web compta amb el sistema 3D Secure, els compradors falsos no tindran manera de conèixer la informació addicional que se'ls demanarà (codi de seguretat personal).​

Icono Verified by Visa





Com funciona?

Després d'introduir la informació de la seva targeta de crèdit al nostre web, apareixerà una nova finestra per sol·licitar el codi de seguretat personal (CIP). 

En la pràctica, continuarem realitzant les nostres compres a Internet com de costum. Introduirem el nostre número de targeta, data de caducitat i el criptograma (CVV), però després d'haver introduït aquesta informació, serem redirigits al lloc web del nostre banc, que ens sol·licitarà una informació suplementària (CIP). 

La institució financera autenticarà la transacció en segons i confirmarà que som els propietaris de la targeta i podrem realitzar el pagament de forma efectiva. Perquè un pagament sigui 3D Secure, és necessari que la nostra targeta sigui 3D Secure i que la botiga en línia admeti 3D Secure.

​​

Com activo la meva targeta? 

Gairebé la totalitat de targetes de crèdit/dèbit recentment fabricades són 3D Secure. Per a les antigues targetes, depenent dels bancs, el pas a 3D Secure serà automàtic o se'ns farà signar una clàus​ula addicional al contracte. En qualsevol cas, això no requereix cap canvi de targeta ni modificació de la targeta existent. 

El pas a 3D Secure no hauria de costar-nos res. Cada entitat bancària utilitza un sistema diferent, o combinació de sistemes, però en general haurà de posar-se en contacte amb el seu banc per: 

Telèfon

Banca per Internet

Oficina física.

 

pujar

viatjar al Marroc

Per entrar al Marroc tots els passatgers han de presentar el passaport. A més, els ciutadans d'alguns països han d'obtenir un visat.

No oblidis que el teu DNI haurà d'estar en vigor durant TOTA l'estada al Marroc.​​

Si no ets de nacionalitat espanyola, has de consultar a les ambaixades o els consolats respectius del Marroc si necessites visat i, si escau, com tramitar-lo.

Trasmediterranea no es fa responsable de la no-acceptació de passatgers per part de les autoritats competents.

viatjar al Marroc