Omet les ordres de franja
Passa al contingut principal
Skip Navigation Linksinici

​​reserves, tarifes, bitllets

com puc comprar un bitllet o fer una reserva?

Pots obtenir els teus bitllets a través de la nostra pàgina web, posant-te en contacte amb el nostre contact center 902 45 46 45 o a les agències, delegacions i estacions marítimes de Trasmediterranea.

El nostre Centre d'atenció al client emet bitllets virtuals per a clients particulars, als quals facilita un número de localitzador amb el qual van a una delegació o estació marítima de la companyia per a l'obtenció de la targeta d'embarcament.

 

puc reservar i embarcar un vehicle sense passatger?

No. Un vehicle sense passatger es considera càrrega. Per embarcar aquest tipus de vehicle has de dirigir-te a les delegacions de càrrega del port.

 

com puc obtenir la factura del meu viatge?

En el procés de compra tens l'opció de sol·licitar la factura del teu viatge perquè te l'enviem per correu electrònic a l'adreça que ens indiquis. 

 

puc cedir el meu bitllet a una altra persona?

No. El bitllet és personal i intransferible. Per fer un canvi de nom, s'ha de donar de baixa el bitllet i emetre'n un de nou.

Abans de l'accés al vaixell, a la zona de preembarcament, el nostre personal de la finestreta verificarà el DNI, el passaport o la targeta de residència dels passatgers amb les dades de les targetes d'embarcament. En cas que les dades no coincideixin, el passatger no podrà embarcar.

 

hi ha ofertes o descomptes?

La forma més senzilla de conèixer les nostres ofertes i els nostres paquets de serveis amb descomptes és accedint a la secció d'ofertes i paquets on trobaràs informació detallada sobre cadascun d'ells.

Igualment, si et poses en contacte amb el nostre Contact center trucant al 902 45 46 45 t'informarem encantats de les ofertes i els paquets de serveis amb descompte i t'ajudarem a triar aquell que millor s'adapti a les teves necessitats.

 

què és un bitllet OPEN? Quins avantatges té adquirir un bitllet OPEN?

És un bitllet obert, que no té una data concreta de tornada. Té una validesa d'un any des de la data d'emissió, però està subjecte a la reserva prèvia de plaça. L'anul·lació d'un bitllet OPEN no té penalització.

 

poden viatjar les persones amb mobilitat reduïda? Tenen assistència a bord?

Pots reservar el teu bitllet a través del nostre Contact center trucant al 902 45 46 45 o a la finestreta específica per a persones amb mobilitat reduïda de l'estació marítima del port d'embarcament.

En qualsevol cas, hauràs d'omplir el "Document informatiu per a passatgers amb mobilitat reduïda" acceptant les condicions i els advertiments sobre el desenvolupament del viatge.

Trasmediterranea podrà exigir que les persones amb mobilitat reduïda vagin acompanyades per una altra persona capaç de facilitar l'assistència requerida quan resulti estrictament necessari.

El nostre personal d'assistència a persones amb mobilitat reduïda, al port d'embarcament, pot exigir, en el moment de la reserva, la documentació justificativa del tipus de discapacitat al·legada o l'assistència especial sol·licitada pel passatger.

A totes les estacions marítimes i els vaixells disposem de cadires de rodes, tot i que et recomanem que, si en necessites una, portis la teva pròpia i qualsevol altre element que necessitis, com ara medicaments, aparells per a teràpia, etc.

 

puc viatjar amb una autocaravana?

Sí.

 

put reservar els meus bitllets per Internet i després pagar-los al port?

No. En el moment de fer la reserva s'ha de pagar el bitllet total.

 

què he de fer si perdo el bitllet?

Si truques al 902 454 645 et facilitarem la informació.

 

hi ha penalització si anul·lo el meu bitllet?

Sí. Per a les embarcacions ràpides es penalitza amb un 10% de l'import si s'anul·la entre els 40 dies i les 48 hores abans de la sortida del vaixell, i amb un 20% de l'import si s'anul·la entre les 48 hores i les 2 hores abans de la sortida del vaixell. En els serveis convencionals es penalitza amb un 10% de l'import si s'anul·la entre els 30 i els 10 dies abans de la sortida del vaixell, i amb un 20% si s'anul·la entre 9 i 2 dies abans. Passats aquests terminis, es penalitzarà amb la totalitat de l'import.

 

hi ha penalització si avanço la sortida?

No hi ha penalització. Es pot avançar el bitllet sense cap cost sempre que hi hagi places en la mateixa tarifa aplicada.

 

què he de fer si vull cancel·lar el bitllet?

Al nostre Contact center en el telèfon 902 45 46 45, o el nostre Centre d'atenció al client 91 736 99 57​ ​​​t'informarem sobre com cancel·lar el teu bitllet.

 

puc avançar la sortida? I retardar-la?

Es pot avançar la sortida sense penalització, però subjecte a la disponibilitat de places. En cas d'ajornar-la per a més endavant no comporta cap despesa fins a 30 dies abans de la sortida, un 10% fins als 10 dies i un 20% fins a les 48 hores abans de la sortida, sempre que hi hagi disponibilitat en la mateixa classe tarifària.

 

si faig una reserva, el preu pot variar des que es fa la reserva fins que es paga?

Sí. Només es garanteix la reserva de plaça. Els preus poden patir variacions per fluctuacions del combustible o amb motiu d'ofertes/promocions.

 

puc viatjar amb els bitllets que imprimeixo des del web?

Cal bescanviar-los per la targeta d'embarcament a les finestretes d'embarcament del port.

 

puc viatjar amb una bicicleta?

Sí. Es transporten al garatge, degudament lligades en règim d'equipatge i sense cost addicional. La seva càrrega, descàrrega i custòdia són a càrrec del passatger.

 

un nen de 25 mesos es considera nen o nadó? Els nens paguen bitllet?

Trasmediterranea considera:

  • Nadons: Els menors de 2 anys. Únicament paguen les taxes portuàries i el suplement. A les línies de Ceuta i Tànger excepcionalment, el trajecte als nostres vaixells és totalment gratuït tret de les tarifes especials subjectes a condicions específiques.
  • Nens: Els nens de 2 anys a 13 anys inclusivament. Viatgen pagant el 50% de la tarifa, a excepció de tarifes especials subjectes a condicions específiques.
 

què és una tarifa general?

És una tarifa sense restriccions que està subjecta a les condicions del contracte de transport.

 

què és una tarifa reduïda?

És una tarifa que admet canvis de data, però no admet cancel·lacions. Requereix emissió i reserva simultànies.

 

què és el Check-in online?

T'oferim el servei de Check-in online perquè puguis imprimir la teva targeta d'embarcament fins a 7 dies abans de la sortida, sense necessitat de recollir-la a la finestreta.

Exclusions

  • Rutes que tenen com a origen o destinació Algesires, Ceuta i Tànger.
  • Trajectes operats per altres companyies o bitllets bonificats la documentació acreditativa dels quals no sigui al nostre sistema.
  • Localitzadors de grups.
 

què necessito per viatjar al Marroc?

Per entrar al Marroc tots els passatgers han de presentar el passaport. A més, els ciutadans d'alguns països han d'obtenir un visat.

No oblidis que el teu DNI haurà d'estar en vigor durant TOTA l'estada al Marroc.

Si no ets de nacionalitat espanyola, has de consultar a les ambaixades o els consolats respectius del Marroc si necessites visat i, si escau, com tramitar-lo.

Trasmediterranea no es fa responsable de la no-acceptació de passatgers per part de les autoritats competents.

 

viatjaré amb un cotxe llogat, però encara no en conec la matrícula. És necessària la matrícula per fer la reserva?

El vehicle que embarqui ha de ser el mateix que consta al bitllet i ha de tenir la longitud i l'alçada indicades a la reserva; en cas contrari, Trasmediterranea no podrà garantir-ne l'embarcament.

En compliment de la normativa en matèria de seguretat, els noms dels passatgers, les dades dels documents d'identitat, la marca, el tipus i la matrícula dels vehicles indicats al bitllet s'han de correspondre obligatòriament amb els passatgers i els seus vehicles en el moment de la sortida. En cas contrari, podrà denegar-se l'accés als passatges portuaris i a l'embarcament.

 

els menors poden viatjar sense la companyia d'un adult?

No. Sempre han d'anar acompanyats d'un adult. En el cas de menors de 14 anys que viatgin dins del territori espanyol, no és obligatori presentar el DNI ni el Llibre de Família, però sí que han de presentar la targeta de residència. En aquest cas seran responsables dels menors les persones sota la tutela de les quals facin el viatge. 

 

puc viatjar si estic embarassada? Necessito aportar alguna documentació?

 

Les embarassades que viatgin als nostres vaixells hauran de signar el "Document informatiu per a passatgeres embarassades" que Trasmediterranea posa a la seva disposició. No es permetrà l'embarcament a partir de la setmana 36 de gestació. El nostre personal tractarà d'acomodar-les als llocs més tranquils i amb menys trànsit de passatgers per a un confort màxim sempre que sigui possible.​

 

poden viatjar les persones amb mobilitat reduïda? Tenen assistència a bord?

Pots reservar el teu bitllet a través del nostre Centre d'atenció al client trucant al 902 45 46 45 o a la finestreta específica per a persones amb mobilitat reduïda de l'estació marítima del port d'embarcament.

En qualsevol cas, hauràs d'omplir el "Document informatiu per a passatgers amb mobilitat reduïda" acceptant les condicions i els advertiments sobre el desenvolupament del viatge.

Trasmediterranea podrà exigir que les persones amb mobilitat reduïda vagin acompanyades per una altra persona capaç de facilitar l'assistència requerida quan resulti estrictament necessari.

El nostre personal d'assistència a persones amb mobilitat reduïda, al port d'embarcament, pot exigir, en el moment de la reserva, la documentació justificativa del tipus de discapacitat al·legada o l'assistència especial sol·licitada pel passatger.

A totes les estacions marítimes i els vaixells disposem de cadires de rodes, tot i que et recomanem que, si en necessites una, portis la teva pròpia i qualsevol altre element que necessitis, com ara medicaments, aparells per a teràpia, etc.

 

hi ha algun tipus de bonificació? En què consisteix?

Per beneficiar-te de qualsevol de les nostres bonificacions és necessari que comuniquis aquesta intenció en el moment de fer la reserva i que presentis la documentació que acrediti aquest dret al nostre personal de terra quan estiguis emetent la targeta d'embarcament.

  • Nadons: 100% de la tarifa. Els nadons viatgen gratis, però se n'ha d'informar en el moment de fer la reserva. Has de tenir en compte que els nadons no tenen dret a ocupar butaca.
  • Nens: 50% sobre la tarifa d'adult.
  • Residents: 50% sobre la tarifa aplicada. Les bonificacions s'aplicaran sobre la tarifa del bitllet.
  • Militars: 50% o 40% sobre la tarifa aplicada, en funció del conveni signat amb cada cos de l'exèrcit.
  • Família nombrosa de caràcter general: 20% sobre la tarifa aplicada.
  • Família nombrosa de caràcter especial: 50% sobre la tarifa aplicada.
  • Mascotes en cistella de transport: Viatgen gratis.
 

les bonificacions es poden acumular?

Sí. Són acumulatives. Pot donar-se el cas d'un resident amb família nombrosa. Acumularia les dues bonificacions.

 

hi ha ofertes per a grups?

Sí. La tarifa de grups és aplicable a partir de 21 persones. Es pot demanar un pressupost a través de grupos@trasmediterranea.es