Omet les ordres de franja
Passa al contingut principal
Skip Navigation Linksinici

​equipatge​, embarcament

amb quanta antelació es realitza l'embarcament?

Tingues en compte que l'hora límit d'acceptació de passatgers a l'embarcament és de 30 minuts abans de la sortida, exceptuant les embarcacions ràpides, per a les quals és de 15 minuts. Si viatges amb vehicle serà de 60 minuts.

Un cas especial són els passatgers amb mobilitat reduïda, que necessiten assistència. En aquest cas són 2 hores. Abans d'aquesta hora, el passatger ha d'haver estat admès a l'embarcament i tenir facturat l'equipatge.

En el trajecte de CADIS-CANÀRIES-CADIS, la presentació a l'embarcament ha de fer-se com a mínim 2 hores abans per qüestions de duanes.

 

què passa si arribo tard a l'embarcament?

Passat el temps límit d'acceptació a l'embarcament, aquest quedarà tancat i la companyia no incorrerà en cap responsabilitat per no acceptar el passatger i/o vehicle quan es presentin a un embarcament tancat.

 

hi ha límit de pes en l'equipatge?

Pots portar fins a un màxim de 40 kg d'equipatge en cabina i 30 kg en butaca. Això no obstant, és important que consideris la quantitat que pots traslladar tu sol i que prestis especial atenció als objectes de valor. Trasmediterranea no es fa responsable dels possibles robatoris o pèrdues d'equipatge i objectes personals dels passatgers.

Si viatges en butaca, depenent del vaixell o la ruta t'oferim el servei de maleter perquè hi guardis l'equipatge. Aquest romandrà en una cambra comuna i tancada amb clau durant la travessia.

 

per què el vaixell no és el mateix que estava previst quan vaig comprar el meu bitllet?

En cas de necessitat el transportista pot fer-se substituir per un altre transportista o bé utilitzar altres vaixells de la companyia.

 

els horaris de sortida dels vaixells es poden modificar?

Els horaris poden ser modificats per motius de força major que impedeixin la navegació segura o per qualsevol altra causa. Per poder-te informar de les modificacions que es puguin produir circumstancialment, necessitem que ens facilitis el teu número de mòbil i correu electrònic a l'hora de fer la reserva.

Això no obstant, a totes les nostres estacions marítimes informem sobre l'estat de les arribades i sortides dels vaixells amb origen o destinació en aquest port.

També pots posar-te en contacte amb el nostre Contact center​ trucant al 902 45 46 45, i t'informarem detalladament de qualsevol modificació que es produeixi

 

puc transportar mercaderies perilloses?

Estan prohibides per motius de seguretat dins de l'equipatge de mà, facturat i dins dels vehicles.

 

què passa si el vehicle, l'equipatge o el passatger pateixen algun incident durant la travessia?

Qualsevol incident ha de ser comunicat abans de desembarcar. Després d'haver abandonat el vaixell, es perdrà qualsevol dret.

 

durant el viatge, és possible accedir als garatges?

Per motius de seguretat, durant el viatge els garatges queden tancats i no s'hi pot accedir, tret d'un cas urgent, en què cal consultar-ho i obtenir permís a través del capità.​